Etický kodex

Motto: Ctíme poctivost a morální zásady při podnikání i v komunikaci s okolím.

Základní hodnoty společnosti TENEZ a.s.

  • profesionalita a zákaznicky orientovaný přístup,
  • loajalita a poctivost,
  • vzájemný respekt,
  • slušnost, čestnost a upřímnost,
  • týmová práce, zejména ochota a komunikace,
  • inovativní myšlení a kreativita,
  • aktivní přístup k řešení problémů,
  • úcta k práci druhých.

Vztahy se zákazníky a dodavateli

Základním pravidlem vztahů se zákazníky a dodavateli je důvěra. Dále následují obecné principy chování:

  • zákazník je na prvním místě,
  • plnění termínů v požadované kvalitě u veškerých zakázek je jednou z nejvyšších priorit,
  • zachování důvěrnosti informací o zákaznících a dodavatelích je rovněž prioritou,
  • zaměstnanci se vyvarují veškerých nepoctivých obchodních praktik.

Životní prostředí

Společnost se úpravou technologických procesů snaží o minimalizaci negativních dopadů výrobního procesu na životní prostředí.